تور شیراز هوایی | {بهار 1403 } :

تور 3 روزه شیراز هوایی | {بهار 1403 }

پرداخت شما (تومان) :
6,370,000 تومان
2 %
تخفیف
6,500,000 تومان 130,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    شیراز

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    پس از ثبت نام کامل یکروز قبل از حرکت یا صبح روز حرکت اطلاعات حرکت ارسال میگردد.

    ساعت و محل حرکت با توجه بر اعلام بیمه ممکن است متغیر بوده و روز حرکت اعلام خواهد شد.

    یه ربع قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،ام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    برنامه و خدمات تور 3 روز و دو شب شیراز هوایی هر روز 

    جهت استعلام دقیق قیمتها با آژانس در تماس باشید.

    خدمات

    هتل 3 ستاره با صبحانه 

    بیمه مسافرتی 

    پرواز رفت و برگشت 

    در تورهای هوایی گشت بصورت آپشنال و با خدمات جداگانه ارائه میگردد.

     

     

    توضیحات

    تخت جمشید شیراز، نماد تمدن کهن ایران و بشر

    محال ممکن است کمی نام تخت جمشید را بشنود و از عظمت پادشاهی ایران سخن نگوید. بله تخت جمشید اولین شهر متمدن ایرانی بود که توسط داریوش کبیر بنا شد. سلسله هخامنشی نیمی از جهان را به تصرف خود درآورد و یکی از عظیم ترین پاشاهی جهان را تشکیل داد. بعد از گذشت چنین هزارسال، هنوز هم می توان نماد تمدن بشر و ایران را به خوبی مشاهده نمود. تخت جمشید تقریبا 50 کیلومتر از شهر نرگس ها فاصله دارد که در شمال شرقی شهر واقع شده است. این شهر در سال 1358 به ثبت جهانی یونسکو رسید تا یادگاری برای آیندگان باشد. دو مجموعه از صفحات طلا و نقره در تخت جمشید کشف شد که مزین به خط های ایلامی، میخی، بابلی و ... بودند.

     

    سنگ تراشه هایی از چهره داریوش اول، خشایار شاه و اردشیر سوم وجود دارد که نشان از جلال و جبروت این سلسله پادشاهی می دهد. تخت جمشید شیراز به قدری عظمت دارد که وصف آن در این باب نمی گنجد.

    اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.

    شیراز و شرح بازار ها و مراکز خرید

    بازارها و مرکز خرید های تجاری و تفریحی شهر نرگس ها دست کمی از جاذبه های آن نداشته و بهترین مکان برای خرید و تفریح به شمار می روند. برخی از بازار ها و مراکز خرید شیراز به قدری دیدنی هستند که چشمان هر توریستی را به خود خیره می کنند. در ادامه با برخی از بازار های مهم شیراز و مراکز خرید تجاری و تفریحی این شهر آشنا خواهید شد.

    بازار وکیل شیراز، راسته بازاری مهم که به بازار شاهی نیز معروف بوده و در زمان پاشاهی زندیه تاسیس شده است. در بازار وکیل بیشتر اقلام روزمره مردم ارائه می شود که در میان آن ها خاتم کاری، فرش و گلیم بافی سرآمد است. کاشی کاری های زیبا و مقرنس های ظریف، به گونه ای شما را جذب می کنند که ناخودآگاه دوربین عکاسی خود را به دست گرفته و مشغول عکس گرفتن می شوید.

     

    بازار سنتی حاجی شیراز از بازارهای قیمت مناسب شهر است که به بازار رنگارنگ نیز معروف می باشد. کلیه ی کالاهای سنتی اعم از گلیم ، جاجیم ، خاتم کاری ، ظروف نقره و مس و روی ، ارزاق خوراکی و ... در بازار حاجی عرضه می شود که جلوه ای فوق العاده دیدنی دارند. اگر قصد خرید پارچه های جذاب و قیمت ارزان را دارید پیشنهاد می کنیم حتماً به این بازار مراجعه نمایید.

    مجتمع تجاری و تفریحی ستاره فرس ، بزرگ ترین و زیبا ترین مجتمع تجاری شیراز و دومین مجتمع ایران است که تمامی امکانات رفاهی ، تجاری ، تفریحی و ... را برای مدعوین خود فراهم نموده است. این مجتمع از لوکس ترین مراکز خرید شیراز به شمار می رود که باید با کیفی سرشار از پول به آن بروید زیرا اجناس آن فوق العاده گران است. شهربازی سرپوشیده ، رستوران و فودکورت ، کافی شاپ و سینما از جمله امکانات این بازار هستند.

    مرکز خرید زیتون از دیگر بازار های قیمت مناسب شهر است که می توانید هرآنچه نیاز دارید را با قیمتی بسیار منصفانه تهیه کنید. در این بازار مرتفع 400 غرفه تجاری دایر هستند که انوع کالاها و برندها را ارائه می کنند. سیستم سرمایشی و گرمایشی ، فودکورت ، کافی شاپ ، شهر بازی ، مرکز مانیتورینگ و ... از جمله امکانات تعبیه شده در این بازار هستند تا بازدیدکنندگان آن رفاه کامل را تجربه نمایند.

     

    صنایع دستی و صنعتی در شهر شاعران

    قالی بافی ، تولید ظروف نقره ، خاتم کاری ، گلیم بافی و جاجیم در دهکده ها و در میان قبایل شیراز مرسوم بوده که از جمله صنایع دستی آن به شمار می رود. تولید سیمان ، شکر ، کود ، محصولات نساجی ، محصولات چوبی ، فلزکاری ، فرش و ... تنها بخشی از صنایع صنعتی شیراز هستند. پالایشگاه نفت از دیگر صنایع مهم در شهر نرگس ها است که البته 53٪ از لوازم الکترونیکی ایران در شیراز سرمایه گذاری شده اند. این شهر محل نخستین نیروگاه خورشیدی ایران بوده و اخیراً اولین توربین بادی شهر، بالای کوه باباکوهی نصب شده است.

     

     

     شیراز

    شیراز از شهرهای باستانی و بزرگ ایران مرکز استان فارس و محل حرم شاه‌چراغ برادر امام رضا(ع) است. این شهر مرکز حکومت سلسله زندیه(۱۱۲۹ – ۱۱۷۴ش/۱۷۵۱ ـ‌ ۱۷۹۴م) بود و آثار تاریخی فراوانی را از آن دوران در خود به یادگار دارد. مقبره سعدی و حافظ دو شاعر برجسته فارسی‌زبان در این شهر واقع است.
    موقعیت جغرافیایی
    استان فارس در جنوب منطقه مرکزی ایران ، از شمال با اصفهان و یزد ، از مغرب با کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر ، از جنوب با هرمزگان و از شرق با کرمان همسایه است. شهر شیراز ، مرکز استان فارس به طول ۴۰ کیلومتر و عرضی متفاوت بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر با مساحت ۱۲۶۸ کیلومتر مربع به شکل مستطیل در بخش مرکزی فارس قرار دارد.
    تاریخچه
    نام شیراز در کتیبه‌های هخامنشی تخت جمشید خوانده شده است اشیاء وظروف تاریخی و مسکوکاتی که هم اکنون در موزه مترو پولیتن نیویورک موجود است از عظمت شیراز در عهد سلوکی‌ها , اشکانیان و ساسانیان گواهی می‌دهد. طبق روایات اساطیری شیراز در زمان فرزند تهمورث دومین پادشاه پیشدادی ساخته شده است. پس از حمله اعراب، صفاریان(۲۴۷ ـ ۳۹۴ق) و آل بویه(۳۲۲ تا ۴۴۸ق) بر آبادانی شیراز افزودند. در سال ۱۰۷۹ق شیراز بر اثر جاری شدن سیل سهمگین ویران شد و بسیاری از آثار تاریخی آن از میان رفت. همچنین این شهر در زمان حمله افغان‌ها(۱۱۳۳ ـ ۱۱۴۲ق) خرابی‌های بی‌شماری را متحمل شد. شیراز طی چند دهه اخیر توسعه و گسترش یافته است.
    اماکن زیارتی
    آرامگاه شاه‌چراغ
    شاه‌چراغ آرامگاهی است که در آن احمد فرزند امام موسی کاظم(ع) معروف به شاه چراغ و برادر امام رضا(ع) دفن شده است. او حدود ۲۰۳ق شاهچراغ به شیراز هجرت کرد و در آنجا درگذشت. گفته شد احمد در راه پیوستن به برادر خود به سوی خراسان سفر نمود ولی در راه توسط افراد مأمون خلیفه عباسی در شهر شیراز کشته شد. این بنا در دوره اتابکان فارس در قرن ۶ قمری ساخته شد. این آرامگاه که بزرگ‌ترین زیارتگاه مذهبی شیراز است، در زمان اتابک سعدبن زنگی، امیر مقرب‌الدین مسعود بدرالدین وزیر وی بقعه و گنبدی بر فراز قبر وی ساخت و اتابک نیز رواقی بر آن افزود.
    سپس تاشی خاتون مادر شاه اسحاق اینجو در سال ۷۴۵ هجری تعمیرات اساسی در آن انجام داد و بقعه ،بارگاه ، مدرسه عالی و مدفنی در جنوب آن برای خود ساخت.بنای آرامگاه در ادوار مختلف مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته است از جمله زمان حکومت شاه اسماعیل صفوی ، نادر شاه افشار و فتحعلی شاه قاجار. درون حرم را با به کار بردن آینه‌های ریز رنگین ، به سبکی هنرمندانه، آینه کاری کرده و انواع خط‌های زیبای فارسی و عربی، تزیین کننده نمای اطراف آینه‌ها و کاشی‌ها است.
    بنای حرم مشتمل بر ایوانی در جلو و حرمی گسترده در پشت ایوان است که در ۴ جانب حرم، ۴ شاه نشین قرار گرفته و مسجدی نیز در پشت حرم ساخته شده است. ضریح آن در شاه نشین زیر گنبد قرار دارد و از نقره ساخته شده است.حیاط شاهچراغ دارای ۲ در اصلی ورودی است که در سمت جنوب و شمال حرم از زیر ۲ سر در بزرگ کاشیکاری شده گذشته و وارد حیاط وسیع حرم میشویم.

    آرامگاه سید علاء الدین حسین(ع)

    آرامگاه سید علاء الدین حسین در شمال پل قدیمی دروازه اصفهان و نزدیک رودخانه خشک قرار دارد. این بنا یکی از بقعه‌هایی است که در روزگار گذشته، در بیرون از برج و باروی شهر شیراز قدیم قرار داشته است. بیشتر تاریخ نویسان، آن حضرت را فرزند حمزه فرزند امام موسی کاظم(ع) دانسته‌اند. گویا ایشان در اثر ستم حکومت عباسی به همراه شماری از نزدیکان و اعضای خانواده در سال ۲۲۰ هجری قمری به شیراز مهاجرت کرده و با هیزم شکنی و فروش آن، زندگی میکرد تا اینکه به دست مزدوران عباسی کشته شد.

    در زمان عضدالدوله دیلمی که علاقه زیادی به سادات علوی داشت، موقوفات زیادی به آرامگاه علی بن حمزه اختصاص داده شد. بعدها در زمان صفویه، زندیه و قاجاریه تعمیرات اساسی انجام گرفت و در حال حاضر به طرز نیکویی نگهداری می‌شود و بنا و محوطه زیبایی دارد.

     

    آرامگاه امامزاده سید تاج الدین غریب

    مردم این امامزاده را سید حاجی غریب مینامند. اسم او جعفر بن فضل بن جعفر بن علی بن ابی طالب است. چون آن جناب دو لقب داشته، مردم گمان کردهاند در محل مقبره وی دو نفر، یکی سید حاجی و دیگری محمد بن حسن مثنی مدفون هستند. این بقعه شریفه، محل استجابت دعاست و مردم در منازعه و مرافعه به آن تربت رفته، قسم می‌خورند. بقعه این امامزاده در کوچه‌ای واقع در بازارچه دروازه کازرون شیراز قرار دارد.


    آرامگاه بابا کوهی

    شیخ عبدالله محمد بن عبدالله معروف به بابا کوهی از بزرگان و مشایخ صوفیه اواخر قرن چهارم و اوایل قرن پنجم ه‍.ق است. او در سال ۴۴۲ از دنیا رفته است و در کوهی نزدیک دروازه قرآن شیراز به خاک سپرده شده است. مقبرهای او زیارتگاه عده زیادی از مردم شیراز میباشد و برخی نیز برای تفریح وکوهنوردی به آنجا میروند.

     

    آرامگاه سیبویه

    این آرامگاه در محله سنگ سیاه شیراز واقع است و محل دفن دانشمند بزرگ نحوی، ابو بشر عمرو بن عثمان بن قنبر فارسی بیضاوی است که بین سالهای ۱۶۲ تا ۱۸۲ ه‍.ق از دنیا رفته است.


    آرامگاه شیخ نور بخش

    آرامگاه شمس الدین محمد شیرازی ابن یحیی لاهیجی گیلانی نور بخش متخلص به خدایی، مروج سلسله نور بخشیه در حوالی دروازه شاه داعی شیراز واقع است. وی در سال ۹۱۲ یا ۹۲۱ق از دنیا رفته است.


    آرامگاه خواجوی کرمانی

    این آرامگاه در جانب غربی دروازه قرآن شیراز در دامنه کوه واقع است. خواجوی کرمانی از شعرا و عرفای زمان سلطان ابو سعید مغول بوده است.

     

     آرامگاه شاه شجاع

    در شیراز و در شمال غربی حافظیه در نزدیکی هفت تنان در کنار بلوار هفت تن قرار دارد. شاه شجاع قبل از مرگ (۷۸۶ق) وصیت کرده بود که جسد وی را در زمین‌های مصلی و در جوار قبر شیخ محمود قطب الدین دفن نموده و سپس توسط امیراختیارالدین کرمانی جنازه را به مدینه برده در آنجا به خاک سپارند. پس از مرگ وی به دلیل اختلافاتی که بین جانشینان او به وجود آمد، وصیت او عملی نشد و در همان جا باقی ماند.

     آرامگاه امامزاده بی‌بی دختران

    نام این امامزاده بی‌بی خدیجه (ام عبدالله) است که از اولاد امام زین العابدین(ع) است. ساختمان بقعه که در کوچهای منشعب از خیابان شهید دستغیب قرار دارد، دارای گنبدی بلند و دوار است و در چهار گوشه صحن، چهار شاه نشین ساخته شده است.


    آرامگاه شاه داعی

    آرامگاه نظام الدین محمود الحسینی ملقب به داعی الی الله از سادات حسینی، عالم, عارف و شاعر شیرازی با ۳۸ جلد اثر فارسی و عربی است که در جنوب شیراز، در شرق گورستان معروف دارالسلام و خارج از دروازه شاهداعی واقع شده است.


    آرامگاه علی بن حمزه

    این بقعه درکنار پل دروازه اصفهان قرار گرفته و محل دفن یکی از امامزادگان است که صحن وحرمی بزرگ و زیبا دارد.


    آرامگاه شیخ کبیر

    این آرامگاه پشت بازار وکیل شیراز واقع است. صاحب آرامگاه شیخ ابو عبدالله محمد بن خفیف شیرازی معروف به شیخ الاسلام از بزرگترین مشایخ و عرفای قرن سوم و چهارم ه‍.ق و سر سلسله فرقه خفیفیه یکی از فرق صوفیه میباشد. آرامگاه او زیارتگاه اهل حقیقت و طریقت و متصوفه بوده است.


    آرامگاه شیخ روز بهان

    این آرامگاه در انتهای خیابان شرقی لطفعلی خان زند واقع است. صاحب آرامگاه شیخ ابو محمد روزبهان از دانشمندان و عرفاء بزرگ در نیمه دوم قرن ششم هجری است.


    دروازه قرآن

    دروازه قرآن شیراز یکی از ۶ دروازه باقیمانده این شهر و یکی از آثار دیدنی شیراز به شمار می‌رود.دروازه قرآن از زمان آل‌بویه در همین مکان فعلی بارها ویران و تجدید بنا شده است.ویران شدن این بنا در سال ۱۳۱۵ ه‍.ق به دستور والی وقت یکی از این نمونه‌هاست.دروازه قرآن کنونی را نیکوکاری به نام حسین ایگار ساخته و به مردم شیراز هدیه کرده است.

    در بالای طاق بزرگ این دروازه اطاقی تعبیه شده که دو قرآن کتابت شده به دست سلطان ابراهیم نوه شاهرخ تیموری در آن نگهداری می‌شده است.مردم شیراز قدیم  اول هر ماه قمری با عبور از زیر قرآن که آن را به امام علی علیه‌السلام منتسب می‌دانستند خود را در برابر خطرها و بلاها بیمه می‌کردند.آنها عقیده داشتند که کلام‌الله مجید تا پایان ماه آنان را از هر بلایی حفظ می‌کند. این دو قرآن که در اصطلاح آن را قرآن هفده‌ منی می‌نامیدند هم اینک در موزه پارس شیراز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد و یکی از شاهکارهای نگارش کتاب آسمانی مسلمانان جهان به شمار می‌رود.


    بقعه چهل‌تنان

    بقعه چهل‌تنان در جنوب بلوار هفت تنان قرار دارد. در این تکیه قبور چهل تن از زاهدان و عارفان شیراز نیز وجود دارد که معروفترین آنها شیخ اسحاق شیرازی معروف به «بسحاق اطمعه» میباشد.


    قدمگاه حضرت عباس شیراز

    این مکان در خیابانی به نام قدمگاه، واقع شده است و ساختمان و گنبد و بارگاهی دارد، و مورد توجه مردم شیراز است.

     

     

    مشاهیر شیراز
    سعدی شیرازی

    سعدی یکی از بزرگترین شعرای ایران و زبان فارسی دانسته شده است.[ولادت سعدی در سال‌های اول سده هفتم هجری در شهر شیراز رخ داده است. خانواده سعدی از عالمان دین بودند و پدرش از مقربان دربار اتابک سعد بن زنگی بود. سعدی از همان دوران کودکی تحت تعلیم و تربیت پدرش قرار گرفت ولی در همان دوران کودکی پدرش را از دست داد و تحت تکفل جد مادری خود قرار گرفتت علوم شرعی و ادبی خود را در شیراز آموخت و سپس در دوران جوانی به بغداد رفت که این سفر، آغاز سفرهای طولانی سعدی بود. او در بغداد در مدرسه نظامیه مشغول به تحصیل شد. آنچه قابل توجه و ذکر است، این است که معروفیت سعدی فقط مختص ایران نبوده حتی در زمان خودش به مرزهای خارج از ایران مانند هندوستان و آسیای صغیر نیز رسیده بود و خودش در چند جا به این شهرت اشاره داشته، که این شهرت سعدی معلول چند ویژگی است.


    حافظ

    خواجه شمس الدین محمد، حافظ شیرازی، یکی از بزرگترین شاعران نغز گوی ایران و از گویندگان بزرگ جهان است که در شعرهای خود «حافظ» تخلص نموده است. ولادت حافظ در ربع قرن هشتم هجری در شیراز اتفاق افتاد، بعد از وفات پدرش، حافظ که خردسال بود با مادر خود در شیراز ماند و روزگار آن دو به تهیدستی می‌گذشت تا آنکه عشق به تحصیل و کمالات او را به مکتبخانه کشانید و به تفصیلی که در تذکره میخانه امده است، وی چند گاهی ایام را بین کسب معاش و آموختن سواد می‌گذرانید و بعد از آن زندگانی حافظ تغییر کرد و در جرگه طالبان علم درآمد و مجلس‌های درس عالمان و ادیبان زمان را در شیراز درک کرد.


    سیبویه

    ابوبشر عمروابن عثمان ابن قنبر مشهور به سیبویه عالم معروف ایرانی در نحو زبان عربی و مؤلف کتاب «الکتاب»(نخستین و معتبرترین کتاب در نحو)، متولد بیضاء بوده ولی تاریخ زندگی او به درستی مشخص نیست.


    عبدالله خفیف (شیخ کبیر)

    ابو عبدالله شیخ محمدبن خفیف معروف به شیخ کبیر از بزرگان عرفا و دارای کرامات بسیار بوده است؛ علت شهرت او به خفیف این است که دارای روحی سبک، غذایی سبک و دنیایی سبک بوده است. شیخ علاوه بر ریاضت، عبادت در علم و دانش و فضیلت، مقامی شامخ نیز داشته و کتاب‌هایی را تألیف کرده است. سعدی در مورد مقام و منزلت شیخ چنین گفته است:

    آیت الله سید عبدالحسین دستغیب در شب عاشورای ۱۲۹۲ شمسی در شیراز، در یک خانواده روحانی پای به عرصه وجود گذاشت. ولادت او در شب عاشورا، سبب گردید که به «عبدالحسین» مسمی شود. پدرش، سید محمد تقی فرزند میرزا هدایت الله، فقیه بود که به هنگام تولد فرزندش در کربلا بسر می‌برد. او در ۱۲ سالگی پدرش را از دست داد. خاندان دستغیب از خاندان‌های قدیمی استان فارس و شیراز است که سابقه‌ای ۸۰۰-۷۰۰ ساله و افراد مشهوری دارد. این خاندان با ۳۳ واسطه به امام سجاد(ع) می‌رسد.

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تورشیراز

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    شیراز،تور شیراز،بلیط شیراز،تور ایران گردی،تور داخلی ،طبیعت گردی ،تخفیف تور شیراز ، تور شیراز ارزان ، تور شیراز لحظه آخری ، تور شیراز زمینی ، تور شیراز گروهی ، تور شاد شیراز ، تور شیرازگردی ، تور شهر شیراز

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور تبریز کندوان جلفا

    تبریز
    تخفیف 10 %
    3,780,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور شیراز هتل کریمخان ویژه { بهار 1403 }

    شیراز
    تخفیف 5 %
    3,705,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 2 ستاره شرق

    یزد
    تخفیف 0 %
    2,450,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 4 روزه یزد هتل 4 ستاره داد

    یزد
    تخفیف 0 %
    3,000,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور اصفهان زمینی هوایی { بهار 1403}

    اصفهان
    تخفیف 3 %
    4,840,300 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور زمینی و هوایی اصفهان { بهار 1403 }

    اصفهان
    تخفیف 5 %
    4,655,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور یزد عقدا | تور عقدا نوروز و بهار 1403

    تور و گردشگری
    تخفیف 10 %
    2,565,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه یزد،میبد،چکچک

    یزد
    تخفیف 10 %
    3,591,000 تومان